Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Nisan 2014 Pazartesi

Silivri'den Mektup Var...








Silivri'den Mektup Var...

13 MART 2014 tarihinde yayınladığımız, "Geleceğimizi Çaldılar" başlıklı yazımızda,
http://vecdialtay.blogspot.com.tr/2014/03/gelecegimizi-caldlar.html
Balyoz Davası tutsaklarından Amiral Tuırgay Erdağ ile eşi Müge Erdağ'ın anlattıklarına ve yaşadıklarına yer vermiştik.
Müge hanım, geçtiğimiz hafta içinde Silivri'ye giderek eşiyle görüşmüş. Ardından da, bu konularda düzenlenen etkinliklere katılmış.
Amiral Turgay Erdağ, bana iletilmek üzere bir mektup yazmış. O mektubu bugün Müge hanımdan teslim aldım.
Bu davalarla ilgili olarak artık hiç yorum yapmıyorum. 
Turgay'ın da belirttiği gibi, artık herkes bu davaların nasıl bir dava olduğunu çok iyi biliyor.
Ben, güneşi bekliyorum. 
Biliyorum ki o güneş bir gün, tüm tutsak edilen askerler, komutanlar için de doğacak...
İşte Turgay'ın gönderdiği mektup:









NOT 1:
Bu davalarla ilgili olarak, bana gerek telefonla ulaşan ve gerekse bilgi belge göndererek katkı koyan tüm asker ailelerine, yakınlarına teşekkür ediyorum... 
Yazılarda adı geçen komutanların hiç birini tanımıyorum... 
Hiç biriyle yakınlığım veya arkadaşlığım yok... 
Ben sadece mesleki, toplumsal ve bireysel sorumluluklarımı yerine getiriyorum... 
Bilinmesini isterim ki, bu davaların sürekli gündemde kalması adına, tarafıma gönderilen tüm mektupları, ailelerin yazılarını mutlaka yayınlayacağım...

NOT 2:
Bu konularla ilgili diğer yazıları okumak için tıklayın.








* 35'LİĞİ takip eden, başta Türkiye olmak üzere; Afganistan, Amerika, Angola, Almanya, Avusturya, Avustralya, Arnavutluk, Azerbaycan, Arjantin, Belçika, Belarus, Birleşik Arap Emirlikleri, Bulgaristan, Bosna Hersek, Brezilya, Cezayir, Çek Cumhuriyeti, Çin, Danimarka, Ekvador, Endonezya, Fas, Fransa, Finlandiya, Güney Afrika, Güney Kore, Güney Kıbrıs Rum Kesimi, Haiti, Hırvatistan, Hindistan, Hollanda, Irak, İngiltere, İrlanda, İspanya, İsviçre, İsrail, İsveç, İtalya, Japonya, Kanada, Katar, Kazakistan, Kenya, Kosta Rika, Kuveyt, Makedonya, Malta, Malezya, Mısır, Moldova, Monako, Libya, Litvanya, Lübnan, Nijerya, Norveç, Özbekistan, Pakistan, Panama, Portekiz, Polonya, Rusya, Senegal, Sırbistan, Singapur, Suudi Arabistan, Tayvan, Tayland, Ukrayna, Venezuela, Vietnam ve Yunanistan'da yaşayan ve de yazılarıyla katkı koyan, önerilerini paylaşan tüm dostlarımıza teşekkür ederiz…

Not : Bu veriler, Blogspot'un kontrol panelinden aktarılmıştır...



Yorum, istek ve önerilerinizi yazabilir, 
paylaşabilirsiniz...
Eğer yorumunuzu yazdığınız halde
gönderemiyorsanız veya teknik arıza çıkıyorsa,
lütfen, altay@vecdialtay.net mail adresine
mail gönderiniz...




altay@vecdialtay.net








BU SİTE, BASIN MESLEK İLKELERİNE, ÇOCUK, KADIN, İNSAN VE 
HAYVAN HAKLARINA UYMAYI TAAHHÜT EDER...

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARI KAYNAK GÖSTERMEK KOŞULUYLA
PAYLAŞABİLİR, ALINTI YAPABİLİR VE KULLANABİLİRSİNİZ...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder