Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Mayıs 2014 Cuma

Sen de Başbakan mısın?








Sen de Başbakan mısın?


Ben artık,
“Her 10 Kasım'da sap gibi dikilmenin gereği yok. Sen ne mutlu Türküm dersen o da ne mutlu Kürdüm der…” demeyen bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
“Demokrasi bizim için bir amaç değil, araçtır… Demokrasi bir tramvaydır, gittiğimiz yere kadar gider, orada ineriz… Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir, yalan koskoca bir yalan… Ben ülkemi pazarlamakla mükellefim…” demeyen bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
Muhammed Müslüman ümmetindenim. Türkiye dinsiz, laik bir memleket haline gelmiştir. Hayatımı Mustafa Kemal dinsizliği ile savaşa adayacağıma, Türkiye'yi bir din ve şeriat devleti haline getirmek için mücadele edeceğime, Kemal Paşa zamanında çıkarılan dinsiz kanunların tatbikini önleyeceğime, kısa zamanda ümmet esasına dayanan, şeriat devletinin kurulması için çalışacağıma, dinim,  Allahım ve bütün mukaddesatım üzerine yemin ve kasem ederim.” demeyen bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
“Sana mı kaldı türban konusunda karar vermek, bu ulemanın işidir. Ulema ne diyorsa o olur… Referansımız islamdır. Tek hedefimiz islam devletidir… Tutturmuşlar laiklik elden gidiyor. Yahu, bu millet istedikten sonra tabii elden gidecek!...” demeyen bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
“Senin oğlun da işsiz kalsın…Yırtık dondan çıkar gibi çıkma… demeyen bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
“BOP eşbaşkanıyım ben… Kürt kadınlarını kuma yapın…  demeyen bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
Oğlumunki gemi değil, gemicik... …” demeyen bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
Kadınların nasıl ve kaç tane doğuracağına ve kadınların apış arasına karışmayan, halkına, gençlerine güvenen, bacak kadar çocukların ders kitaplarının arasına fotoğrafını ve mesajını koymayan bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
Vatanını seven, cumhuriyete, laikliğe, Atatürk ilke ve devrimlerine inanan, bunları savunan, gelenekselleşmiş olan bir takım toplumsal ve devlet değerleri ve de anlayışları ortadan kaldırmayan, sadece yandaşlarını değil, herkesi kollayan ve koruyan bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
Toplumu bölmeyen, ayrımcılık yapmayan, din üzerinden rant sağlamayan ve siyaset yapmayan, dini kurallara göre ülkeyi yönetmek istemeyen, Allah ile kul arasına girmeyen, bilime inanan ve geliştiren, doğaya ve öğretmenlere saygılı ve de duyarlı bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
Siyasi birikimi, kültürü, nezaketi, ahlakı olan, muhalefet partilerine, emeğe ve insan haklarına saygılı, dünyada saygı gören, kendisi ile alay edilmeyen, siyasi itibari olan bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
Hak isteyenleri sokağa dökmeyen, halkına biber gazı ve TOMA'larla ilaçlı su sıkmayan, polise dövdürtmeyen ve işkence yaptırtmayan, kötü davranan memurlara ve yöneticilere hesap soran, entelektüel, sanatı ve sanatçıyı seven, TV dizilerine karışmayan bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
Herşeye burnunu sokmayan, karışmayan, haddini bilen, özgürlükleri kısıtlamayan, vatandaşın yaşam anlayışı ve biçimine karışmayan, abuk subuk yasaklar koymayan, her uygulama için "halk istiyor" demeyen, demokrasiyi bilen ve içine sindirmiş olan, gazetecilere ve yazarlara, siyasi ve devlet baskısı yapmayan, davalar açmayan bir başbakan arıyorum.
Ben artık,
Madenlerde ve olaylarda ölenlere, “Bu işin fıtratında var… Öldülerse öldüler. Geçti artık…” demeyen, insanların ölmemesi için önlemler alan, toplumsal olaylara duyarlı bir başbakan arıyorum.
Kısacası ben artık bu ülkede, Başbakan arıyorum Başbakan…
Diyojen’in de dediği gibi, “Adam arıyorum adam!…” ve de
Adam gibi bir Başbakan arıyorum…
Eğer, adam gibi Başbakan bulamıyorsak,
O zaman, mevcut olana da şöyle deme hakkımız var:
“ Hadi oradan… Sen de başbakan mısın?






* 35'LİĞİ takip eden, başta Türkiye olmak üzere; Afganistan, Amerika, Angola, Almanya, Avusturya, Avustralya, Arnavutluk, Azerbaycan, Arjantin, Belçika, Belarus, Birleşik Arap Emirlikleri, Bulgaristan, Bosna Hersek, Brezilya, Cezayir, Çek Cumhuriyeti, Çin, Danimarka, Ekvador, Endonezya, Fas, Fransa, Finlandiya, Güney Afrika, Güney Kore, Güney Kıbrıs Rum Kesimi, Gürcistan, Haiti, Hırvatistan, Hindistan, Hollanda, Irak, İngiltere, İrlanda, İspanya, İsviçre, İsrail, İsveç, İtalya, Japonya, Kanada, Katar, Kazakistan, Kenya, Kosta Rika, Kolombiya, Kuveyt, Makedonya, Malta, Malezya, Mısır, Moldova, Monako, Libya, Litvanya, Lübnan, Nijerya, Norveç, Özbekistan, Pakistan, Panama, Portekiz, Polonya, Rusya, Senegal, Slovakya, Sırbistan, Singapur, Suudi Arabistan, Tayvan, Tayland, Ukrayna, Venezuela, Vietnam ve Yunanistan'da yaşayan ve de yazılarıyla katkı koyan, önerilerini paylaşan tüm dostlarımıza teşekkür ederiz…

Not : Bu veriler, Blogspot'un kontrol panelinden aktarılmıştır...



Yorum, istek ve önerilerinizi yazabilir, 
paylaşabilirsiniz...
Eğer yorumunuzu yazdığınız halde
gönderemiyorsanız veya teknik arıza çıkıyorsa,
lütfen, altay@vecdialtay.net mail adresine
mail gönderiniz...




altay@vecdialtay.net








BU SİTE, BASIN MESLEK İLKELERİNE, ÇOCUK, KADIN, İNSAN VE 
HAYVAN HAKLARINA UYMAYI TAAHHÜT EDER...

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARI KAYNAK GÖSTERMEK KOŞULUYLA
PAYLAŞABİLİR, ALINTI YAPABİLİR VE KULLANABİLİRSİNİZ...

1 yorum:

  1. .........................
    öldü mü sanırsın
    hayır
    onlar
    evrenin parçası.
    zamansız
    mutlulukların sahibi
    onlar.
    ya sen
    her an korku
    her an azap
    tüm zamanların
    günahı
    sen...............................okmeydanı.. hy23/05/14

    YanıtlaSil